Broodje Ben Broodje Ben LeeuwardenBroodje Ben LeeuwardenSchrans 6505884399354 sterren na
795 reviews
Schrans 65
Recente recensies van Broodje Ben Broodje Ben Leeuwarden
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Joey2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicebezorging duurde erg lang dit keer ondanks dat ik vroeg bestelde. Broodjes leken haastig klaar gemaakt en waren koud bij aankomst. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-5-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Siebe5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicevoor 2e keer achter elkaar meer dan een half uur later dan aangegeven en het volgen van de bestelling werkt niet8-5-2026
Johan5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging werd gedaan op het verkeerde adres. Daardoor moesten wij zoeken naar onze bestelling. En dat terwijl wij het goed hadden aangegeven bij de bestelling. Erg jammer en slecht. Daardoor was het eten niet echt warm meer. 5-5-2026
Alida 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben weer lekker gegeten. De broodjes waren goed belegd én netjes genummerd. Top! Kleine side note: wel jammer dat je bij zo'n grote bestelling (en ook zeker qua afstand) alsnog 4 euro bezorgkosten moet betalen.22-4-2026
Laurens5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-4-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
johan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVooral het afhalen is prima, ik kom altijd iets later dan de bestelde tijd. De medewerker herkent mij en drukt meteen mijn tas met bestelling in de hand. Uitstekend verzorgt!17-4-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Lia 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service16-4-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Siebe5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorger was een half uur later dan ik had ingegeven. Is wel heel veel later. Ietsjes later kan, maar dit was te lang. En op de tracker werd niet de aflevertijd aangepast.10-4-2026
Jasper5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was zeer naar wens, voor herhaling vatbaar!9-4-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Steven 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceheerlijk broodje3-4-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Wilant1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAls je een broodje warm vlees bestelt ga je er vanuit dat er pindasaus/satesaus bij zit. Nu klef broodje met alleen warm vlees. Slecht27-3-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Siebe5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceheerlijke rijk belegde broodjes op afgesproken tijd bezorgd27-3-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Michiel 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVeel te laat bezorgd!27-3-2026
Tessa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling duurde door drukte 3 kwartier langer maar kwaliteit van het eten is het waard!!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-3-2026
sylvia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling heb ik om 10.43 uur gedaan, speciaal vroeg besteld omdat we het op tijd wilde hebben. Doorgegeven dat het om 11.45 uur bezorgd moest worden.
12.30 uur nog niets gezien en er achteraan moeten bellen. Toen is het redelijk snel opnieuw gemaakt en bezorgd. Helaas was onze pauze al over en hebben we het een beetje tussen het werk door met af en toe een hapje moeten nuttigen.
Daar vind ik de broodjes toch echt veel te duur voor en is dit een reden om in het vervolg bij een concurrent te bestellen13-3-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Jens4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas miste weer een broodje, gelukkig werd deze nog wel gemaakt en konden we deze nog ophalen13-3-2026
Ronald5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekkere goed belegde broodjes. AanraderDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-3-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Jacco5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGewoon super.
En mooi verbouwd bij jullie. 6-3-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Anke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceheel zout, we hebben allemaal erg dorst na het eten van het broodje5-3-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Maurits5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-3-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Lesley5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-3-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Sharon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals gewoonlijk geweldig. Dit was de eerste keer dat ik de website heb gebruikt om te bestellen28-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Jens4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe misten helaas de honing mosterd saus voor beide broodjes beenham. Voor de rest was het erg lekker!27-2-2026
Ciwan3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWebsite is verouderd. Zou veel beter zijn geweest dat ik gelijk bij het plaatsen van bestelling had gezien dat de verkozen broodjes niet meer op voorraad waren. In jullie voordeel 2 andere broodjes gekozen die wel op voorraad waren. €4,- bezorgkosten betaald voor een fietsbezorger waardoor het een broodje lauwvlees met pinda is geworden. Belachelijk doe er wat mee…Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Tessa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Menno5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceOm 11:10 uur besteld [tijdvak 12:00-12:15]
Om 13:40 gebeld om te vragen waar het bleef.
Er werdt verteld dat het onderweg was.
Daarna werdt ik terug gebeld met dat het eten op een ander adres is afgeleverd. [12:55 omstreeks]
Vervolgens heb ik om 13:15 gebeld wat er nu ging gebeuren.
Er werdt mij verteld dat het opnieuw bereidt werdt.
Vervolgens heeft dit tot 14:00 geduurd voor dat dit afgeleverd werdt.
[ er is ook niet iets qua compensatie aageboden]
Gelukkig is de kwaliteit van het eten prima.
Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Patrick4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging bijna een uur te laat. M.b.t. website werkt de status van de bestelling niet. 20-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Johan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestellen bij broodje ben, prima systeem. Soms zijn de wachttijden wat langer maar wat verwacht je van een bedrijf die gewoon super goede zaken doet. Dat moet je even wat langer wachten. De kwaliteit van het eten is dan ook super, zeker het wachten waard. De bezorging was zeer klantvriendelijk vriendelijk en vrolijk. We zouden zo weer bestellen. Dank20-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Patrick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas wederom erg lekker, deze keer kon ik het meteen ophalen op de afgesproken tijd. 19-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Sipke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDikke PRIMA Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Arjen 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe saus zat niet bij de broodjes helaas. Voor de rest wel lekker.
De tijdsindicatie op de site klopt niet. Ook vandaag was het een halfuur later dan aangegeven.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
johan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling stond goed op tijd klaar en werd mij ondanks de drukte meteen aangereikt. Zeer goed en klantvriendelijk.6-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Anna Maike5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKunnen jullie op de zakjes zetten wat er in zit? + tot een bepaald bedrag bezorgkosten of is dit niet mogelijk? Altijd voor grote bedragen broodjes maar wel bezorgkosten betalen.. voor de rest geweldig en allemaal tevreden!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
miranda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOndanks grote bestelling goeie broodjes.
Collega’s die niet eerder bij jullie hebben besteld gaan het nog eens doen.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-2-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Boukje 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-2-2026
Nathalie3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBroodje besteld zonder pinda’s, zaten toch pinda’s op bij thuiskomst. 30-1-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Iris2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was koud en veel te laat30-1-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Stephanie3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging kwam ruim een uur te laat en we moesten er zelfs twee keer achteraan bellen. Daarnaast waren de broodjes dit keer duidelijk minder rijk belegd dan we van jullie gewend zijn. Erg jammer, dit was niet de kwaliteit die we normaal krijgen. 30-1-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Marieke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling was meer dan een uur te laat, broodje daardoor koud. 30-1-2026
Patrick5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe broodjes waren super lekker alleen moest ik er bijna 3 kwartier op wachten. 29-1-2026
Broodje Ben LeeuwardenSchrans 650588439935
Emanuelle2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling kwam 1,5 uur later. Daarnaast was het warme broodje bijna koud en had het broodje dubbel carpaccio (waar je extra betaald voor extra vlees) maar 2 plakjes vlees. Absoluut niet wat we gewend zijn29-1-2026
Dennis 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-1-2026